Vreau sa fiu dansatorul Andei Adam!!!!!
In urma cu cateva saptamani vorbeam cu Smiley la telefon. Din vorba in vorba am ajuns inevitabil si la “Vorbeste dreq cu Teo si apucati-va sa faceti niste emisiuni ca lumea! Ca ne e dor de ea… ca alea alea…”
Zis si facut! Recent s-au pus bazele unui proiect foarte destept, numit “Local Tv Network” (www.localtvnetwork.ro), unde, pe scurt, este vorba de inregistrarea unor emisiuni la Bucuresti si difuzarea lor pe patruzeci si ceva de statii locale din tara. Prima emisiune produsa: “Teo Show”- o emisiune fara brailence sexy sau elevi porno. Poate singura.
Pentru inceput ne-am gandit sa invitam prietenii- acei artisti care au fost alaturi de noi si in momentele mai putin fericite. Printre ei- Anda Adam- una dintre solistele din Romania care au facut istorie, una dintre putinele artiste la care, daca ma gandesc, imi vin in minte fara sa ma chinui, mai mult de o piesa. Surpriza: am fost…directati catre Dorian Enache- actualul ei impresar. La Dorian- o alta surpriza: Da, Anda poate veni in emisiune. Dar dansatorii trebuie platiti- pentru ca nu pot dansa neplatiti. Ok- zic. Cati bani? 1400 de RON. Adica 14 milioane lei vechi. Adica 333,3 euro, la un curs de 4,2 RON. Am inceput cu totii sa ne facem niste calcule: cu cat isi plateste Anda Adam dansatorii? Pai daca sunt doi, inseamna 700 RON bucata. Daca sunt 3, inseamna 466,66 RON fiecare. Iar daca sunt patru dansatori (nu imi amintesc daca am vazut-o pe Anda cu patru dansatori dupa ea) inseamna ca fiecare dansator castiga 350 de RON pentru un dans intr-o emisiune. Pai, fratilor!!! In aceste conditii, vreau sa fiu dansatorul Andei Adam! Imi amintesc ca vorbeam recent cu Glance- un dansator foarte bun pe care l-ati vazut cu multe trupe de pe la noi, care imi spunea ca pentru un concert de 45 de minute castiga… 200 de RON. Adica doua milioane de lei vechi. Si inca ceva: nu stiu niciun artist din Romania care sa isi plateasca dansatorii pentru aparitiile tv. Exceptand-o pe Anda Adam, desigur. Acum, stau si ma intreb: daca un dansator al Andei Adam castiga pentru un dans executat la tv 350/466/700 de RON, cat castiga atunci in urma unui concert, unde danseaza aproximativ 45 de minute??? Sa facem un calcul simplu: in 45 de minute de spectacol intra cam 12-13 piese. Cum pentru o piesa un dansator castiga un minim de 350 de ron, pentru 12 piese Anda Adam scoate din buzunar MINIM 4200 de Ron, adica 42 de milioane de lei vechi pentru fiecare dansator. Cat de TARE!!!! Vreau si eu sa dansez pentru Anda Adam!!!
P.S. Dupa cateva minute de la postare mi s-a atras atentia ca era vorba de 12 milioane, nu de 14. Refaceti voi calculele….

October 16th, 2009 at 3:05 am
October 16th, 2009 at 3:16 am
poate ca dansatorii sunt platiti in functie de cat timp danseaza sau ce danseaza intr-o piesa…si in functie de dificultatea coregrafiei primesc mai multi sau mai putini bani…
si eu…vreau sa fiu dansatorul Andei Adam
October 16th, 2009 at 3:50 am
si eu vreau sa fiu dansatorul andei adam!
)
October 16th, 2009 at 3:52 am
Nu imi vine sa cred! Daca mai ai nevoie de artisti care au si ceva piese in difuzare acum btw, nu uita sa imi dai si mie un telefon. Nu avem dansatori
))
PS Keep up the good work! Dragutz blogul
October 16th, 2009 at 3:53 am
… oricand, cu mare placere.
October 16th, 2009 at 4:15 am
Eu nu stiu nici un spectacol de 45 min cu 12-13 piese.
October 16th, 2009 at 4:53 am
Cred ca aici nu este vb-a despre “artista” sau “dansatori”, aici este vb-a despre simpla nesimtire a unui impresar care arunca cu cifrele de parca ar fi ceva normal. Eu cred si sustin cu tarie ca acesti impresari si asa zis manageri de pe la noi, nu cred ca sunt indeajuns de calificati sa cuantifice cotatia unui artist. Daca dansatorul ia pentru o piesa 400 ron, pai inseamna ca artistul ar trebui sa incaseze cel putin de 10x mai mult, vb de artist interpret. Fratilor, hai sa fim seriosi, pana mea asta suna precum un anunt din ziar “Bocitor autorizat, cant fals la nunti si botezuri, onorariu valuta” daca si anda adam e mare valoare in romania… Trist, daca tot vreti sa puneti pe picioare o noua emisiune, un nou concept, aveti mare grija k de voi depinde statutul artistit in aceasta tara mica si uitata la capat de lume, voi sunteti dicatatorii audiovizualului si ar trebui sa aveti mare grija pe cine si cum promovati. Nu e indeajuns k s-a indobitocit intreaga natiune? va urez succes si sper sa tineti cont de parerile noastre aici pe acest blog
October 16th, 2009 at 4:56 am
btway, Dansator aritmic, calc stramb pe la nunti si botezuri, onorariu in natura k nu degeaba mi-am pus silicoane si colagen pa mine
)
October 16th, 2009 at 5:22 am
Wow! Ma apuc de dans
)
October 16th, 2009 at 7:10 am
Bah, sa imi trag una.. Eu am fost dansatorul Anamariei Ferent. Acum dansez pentru Doru Todorut. Am sa printez postul tau sa il iau cu mine la renegocieri..
Hai ca am glumit. De fapt am intrat doar sa te felicit pentru ca scrii. Cheers
October 16th, 2009 at 11:54 am
Iulian… Imparte 45 de minute la 3 minute si jumatate- durata medie a unei piese…
October 18th, 2009 at 4:38 am
Hmm, interesant. Sunt curioasa ce zice Anda despre aceste cifre … Sau ea nu are nici o legatura cu cifrele pe care impresarul ei le cere?
November 17th, 2009 at 6:17 pm
Draga Sebi.Nu stiu cine te-a directionat catre managerul meu,ca eu una nu am facut-o si nu-mi aduc aminte sa ma fi sunat pe mine.Ideea e ca nu stiu ce discutie ai avut si crede-ma ca Teo mi-e f draga si ceea ce face ea la fel.Daca din intimplare ziua in care s-ar fi filmat ar fi fost o zi de vineri sau simbata,atunci e de inteles,pt ca alea sint zile de concerte pt artisti si tu stii asta ca doar esti managerul trupei Montuga.Am mai avut propuneri de filmari in zile ca acestea si discutia e f simpla: Ca impresarul sa blocheze data respectiva ,ca noi sa putem merge la o filmare,inseamna sa nu ne ia nici un concert in ziua aia….asa ca …ori se cer niste bani cit de cit din care fiecare sa se aleaga cu cite ceva si sa raminem acasa,ceea ce inseamna ca ce calcul ai facut tu mai sus e total eronat,ori se refuza filmarea,pt.ca exista deja o propunere de concert pt ziua respectiva.Asa ca,nu inteleg de ce esti asa nervos,in conditiile in care am venit la Teo de fiecare data cu mare placere si mare drag.Ma deranjeaza ca apare numele meu intr-un context aiurea,lasind loc de comentarii pe seama mea practic,Eu nevinovata fiind.Te rog sa tratezi lucrurile cu seriozitate si sa nu mai arunci cu vorbe,doar as de dragul de a scrie ceva pe blog.In concluzie as vrea sa mentionez,ca daca ne gindim un pic,pina la urma urmei ar fi normal ca artistii sa fie platiti de fiecare data,indiferent daca se cinta sau nu,pt.ca noi din asta supravietuim,iar emisiunile tv fac si ele bani din reclame si au cum sa aloce un buget minim invitatilor.Ma surprinde faptul ca gindesti asa,deoarece reprezinti si tu la rindul tau niste artisti si ar trebuii sa intelegi cel mai bine acest lucru,ca aici nu e vb de Teo,ca eu pe ea o iubesc si o ador,insa prea toti s-au invatat ca artistii sa vina gratis,lucru care in alte tari nici macar nu exista!
November 18th, 2009 at 11:45 am
Draga Anda,
Dupa cum probabil stii, pentru emisiunile tv, Andreea Popa- PR Media Pro Music este mediatoarea artisti- realizatori. Asadar, raspunsul managerului tau- Dorian Enache, a ajuns la mine prin intermediul Andreei.
Ziua de filmare nu era nici joi, nici vineri, nici sambata si cu siguranta nici duminica. Ci MIERCURI- adica o zi in care sansele de a avea un concert erau minime.
Pe de alta parte, tu spui ca ti se pare normal ca artistilor sa li se plateasca aparitiile la emisiuni; ca Romania este singura tara unde nu se face acest lucru. Despre prima parte a problemei, iti pot spune un singur lucru: exista Smiley, exista Fuego, exista Cornelia si Lupu Rednic (si te rog sa ma crezi ca lista ar putea continua muuuult) care intotdeauna au spus ca daca nu exista TEO si emisiunea ei, ei nu existau. Iar chestia asta este una dintre putinele care ma mai tine “in bransa”, care imi da putere sa merg mai departe si sa suport fitzele altor vedete. Sincer, personal eu nu inteleg artistii romani: sunt nemultumiti daca in loc sa ii chemi in emisiune pe ei, il chemi pe Adrian Minune, dar daca ii suni sa ii inviti ori nu au timp, ori iti cer niste sume mult prea mari (mai ales pentru Romania). Pai… nu e mai simplu sa il sun pe Costi Ionita- care a fost intotdeauna acolo cand am avut nevoie de el, fara sa ridice pretentii si fara sa faca mofturi? Iar audienta despre care vorbeai este asigurata? Te rog sa nu mi-o iei in nume de rau…
Nu am fost niciodata de acord cu platitul artistilor la o emisiune. Pentru ca artistul isi promoveaza videoclipul, noua piesa, noul album. Si da, emisiunile pot face (sau nu) audienta cu subiectul respectiv. Dar este o afacere reciproc avantajoasa… Nu ti se pare?
Fara a intra in detalii, as mai adauga faptul ca vorbeam de curand cu un artist care isi dorea sa ajunga la o cunoscuta emisiune tv. Producatorul i-a spus verde in fata: “sigur, fara nicio problema. Dar vino si cearta-te si tu cu Nikita… Fa ceva scandalos..” . Cu tot respectul cuvenit, nu cred ca tu sau alti artisti au auzit vreodata asta de la mine sau de la colegii mei de redactie.
Despre partea cu “in alte tari acest lucru nici macar nu exista”, da-mi voie sa iti spun ca te inseli. Am avut ocazia sa pierd ceva vreme prin birourile Marthei Stewart si nu am auzit niciodata ca invitatii la emisiune trebuie platiti.
Mai spui ca nu intelegi de ce sunt nervos? Pai nu sunt nervos, Anda. Doar ca, in ultima perioada, am avut ocazia sa cunosc adevarata fata a unor oameni pe care ii consideram prieteni. Si te rog sa ma crezi ca am ramas cu un gust al dracului de amar. Atat!
Oricum, daca vreodata vei avea nevoie de ajutorul nostru, esti mereu bineveninta in emisiunea noastra. GRATIS!
November 19th, 2009 at 2:38 am
Deci inca o data,cred ca nu ai inteles prea bine anumite lucruri!La urechea mea nu a ajuns niciodata aceasta invitatie si faptul ca esti revoltat pe un impresar sau pe alti artisti care au fite,nu are nici o legatura cu mine…pt.ca ,pina la urma ,subiectul,inclusiv titlul de mai sus,contin numele meu si de ce sa fiu eu subiectul de discutie al unora,cind eu habar n-am avut despre asta!!!!.Iar daca tu ai nervi si suparari pe unii artisti pe care ii considerai prieteni,am sa te rog sa nu-ti versi nervii pe mine,ca sint in afara subiectului si chiar ai gresit persoana.Ideea e ca tu gresesti f mult avind aceasta atitudine fata de niste oameni care nu au nici o vina si pari foarte iritat ca ti-am scris si nu mi se pare normal ce faci.E normal sa am un drept la replica si nu ma asteptam sa-mi dai un raspuns atit de impertinent si de obraznic, atita timp cit la mine nu au ajuns aceste informatii.Iti inteleg supararile si gustul amar,insa in acelasi timp sint f dezamagita ca nu faci diferente intre oameni si daca n-ai inteles ce ti-am scris mai sus,iti mai spun inca o data!Pt ca o respect si tin la Teo vin oricind cu mare drag,la orice ora.Gratis!!!!…draga Sebi…Si nu fac asta pt.tine si nici ca am nevoie de “ajutor” cum spui tu ironic….fac asta pt ca imi face mare placere si m-am simtit foarte bine de fiecare data cind am venit la voi.Cred ca este un lucru reciproc ,nicidecum ca are cineva nevoie de ajutor…..Come on Sebi! asta mi se pare copilarie din partea ta si esti un om matur… wake up man!
November 19th, 2009 at 4:58 am
Draga Anda,
In cazul in care am fost impertinent in randurile de mai sus, imi cer iertare. Nu asta a fost intentia mea. Ok?
Tu spui ca nu stiai nimic despre asta. Si este foarte posibil sa fie asa… Dar atata vreme cat tu iti dai acordul (probabil in scris) ca un impresar sa iti reprezinte interesele, ma gandesc ca este cazul sa iti asumi si eventualele neplaceri ce apar in urma acestui acord. Am dreptate? Recunosc, m-a mirat si pe mine raspunsul impresarului tau, pentru ca te cunosc de o mie de ani si te stiu un om ok. Dar, dupa cum bine stii si tu, viata este plina de surprize. Te rog sa nu imi porti pica, dar problema nu este atunci intre mine si tine, ci intre tine si impresar. Gen… Face lucruri despre care tu nu ai habar???
A! Cat despre “ajutor” – ai cuvantul meu ca eram si sunt al dracului de serios: oricand, cu mare placere!
Sa auzim de bine